sobota 15. prosince 2007

Motorola RazrV8

Motorola razr V8
Dlouho očekávaný nástupce mobilních telefonu motorola razr je tu. Novinka mě příjemně překvapila, protože je velmi kvalitně a také vzhledově provedená. Telefon měl velký úspěch a tak po krátká době už má nástupce s označením Razr V9. Měla by být rychlejší a také by měla poskytovat větší uživatelskou paměť.
Razr V8 se může pochlubit svým luxusním vzhledem, velmi kvalitním vnitřním a překvapivě i vnějším displejem. Ale má i své nedostatky třeba bych uvítal mini USB konektor místo micro USB a také mi vadí, že jsou na razru vidět otisky prstů. Na razru mě také zklamal fotoaparát, protože má pouhých 1,92Mpx, což se mi v dnešní době zdá velmi nedostačující. A ani jeho nástupce razr V9 se nedočkal lepšího fotoaparátu a to podle mě telefonu uškodilo.

Parametry:
Rozměry: 103 × 53 × 12 mm
Hmotnost: 117 g
Rozlišení displeje (vnitřní): 240 × 320 bodů
Velikost displeje (vnitřní): 34 × 45 mm
Rozlišení displeje (vnější): 240 × 320 bodů
Velikost displeje (vnější): 30 × 41 mm

I když razr V8 vypadá, že bude náchylná na rozbití, tak tomu tak není na to jak je razr tenký je bytelný a konstrukce je pevná, jen se po čase začne mírně hýbat ze strany na stranu horní část s displejem. Překvapila mě i klávesnice, kterou razr vždy disponoval a nyní tomu je opět stejně jako u předchozích modelů. Klávesnice má příjemně velké klávesy ,které nejsou moc vystouplé ale spíše zapuštěné.Ale už není ve spodní části dolní časti razru výstupek, který byl u všech předešlých modelů. Já si myslím, že je tohoto prvku škoda, protože tím razr z ostatních véček vybočoval.

Vnější displej je velmi kvalitní může říct, že si myslím, že je to ten nejkvalitnější, jaký jsem kdy na véčku viděl. Při přehráváni hudby na vnějším displeji objeví název písničky, kolik času zbývá do konce písničky a také je zde možnost písničku pozastavit nebo jí přeskočit nebo si jí pustit znova. Vnitřní displej je také kvalitní ale neuškodilo by, kdyby byl o pár milimetrů větší. Protože vnější displej nasadil laťku velmi vysoko, mohl mít i vnitřní displej větší rozlišení.

Když všechny plusy a mínusy shrnu nová Motorola RazrV8 mě mile překvapila a myslím si, že bude oblíbená jako její starší sestra Motorola Razr2. Osobně bych si Motorolu RazrV8 docela rád koupil.

Žádné komentáře:

 

Make Money Online | Free hip hop Mixtapes