sobota 15. prosince 2007

Nokia 6120 classic

Nokia 6120 classic

Nokia 6120 zprva vypadá jako hloupý telefon ale to je jenom první dojem jakmile vezmete mobil do ruky a zmáčknete tlačítko, překvapí vás OS symbian 9.2 pack 2. Telefon se perfektně drží v ruce. Na telefon smartphone je telefon velmi malý a lehký. Klávesnice je průměrná, pro uživatele, kteří mají vetší prsty, by mohlo být ovládání těžší. Mě se telefon po pěti dnech ovládal skvěle.

Parametry:
Rozměry: 105 × 46 × 15 mm
Hmotnost: 89 g
Rozměry displeje: 31 × 40 mm
Rozlišení displeje: 240 × 320 bodů
Rozlišení fotoaparátu: 2Mpx

Nokia dodává telefon v pěti různých barvách v černé, bílé, růžové, modré a pískově zlaté. Mě osobně se nejvíc líbí v bíle barvě. Telefon má kolem celého těla stříbrný proužek, který telefonu dodává elegantního vzhledu. Jako každý symbianový telefon má i Nokia 6120 tlačítko pro menu a tlačítko C pro mazání. Jediné co mě na telefonu zklamalo, byl jenom dvoumegapixelový fotoaparát. Který má blesk, ale nemá autofokus. Ale telefon je vybaven i kamerou pro video hovory což mě docela překvapilo.

Nokia 6120 je už vybavena standartním mini USB konektorem, 2,5mm jackem. Škoda, že Nokia do telefonu nezabudovala rovnou 3,5mm jack určitě by to uvítal každý uživatel.

Taky v tomto modelu konečně najdeme opakovný budík, na který Nokia u starších modelů telefonů zapomínala. Naopak galerie se mi zdála na starších telefonech lepší. V Nokii 6120 se v galerii obrázky načítají velmi pomalu, ale to se podle mého názoru zlepší, až se objeví nový firmware. Organizér se od starého symbianu nijak nezměnil, vše zůstalo tak jak bylo. Těšil jsem se na novou funkci, kterou Nokia dlouho propagovala, jednalo se o čtení zpráv. Ale tato funkce je v podstatě nepoužitelná, protože je jenom v anglickém jazyku. Také mě trochu zklamal diktafon, který nahrává maximálně jednu minutu. Co mi v telefonu chybělo, bylo vestavěné rádio, abyste mohli poslouchat rádio musíte mít připojený headset.

V telefonu si jde prohlížet dokumenty psané na počítači ve wordu, excelu, nebo adobe a jdou i upravovat a dopisovat. Telefon obsahuje tři hry, ale chybí pro Nokii tradiční hra Snake.

Osobně si myslím, že telefon je velmi dobře zpracován, ale bohužel má i své nedostatky. Určitě zaujme velkou řadu uživatelů, protože je levný a nabízí velké možnosti.

Cena: 6599kč

Žádné komentáře:

 

Make Money Online | Free hip hop Mixtapes