sobota 15. prosince 2007

Nokia 6300

Nokia 6300

Nokia 6300 se stala nástupcem oblíbeného telefonu Nokia 6230 a Nokia 6230i. Telefon je elegantní a hodí se každému do kapsy, nikdo by se za něj nemusel stydět. Je jedním z telefonů series 40 3rd edition. Telefon se mi zdá povedený a stal se hitem číslo jedna. Nyní Nokia představila další dvě barevná provedení červenou a bílou.

Na telefon se příjemně kouká a ještě příjemněji se drží v ruce. Displej je kvalitní s rozlišením 340x240, takže se můžete podívat na video, nebo na film v dobré kvalitě. Rozměry telefonu jsou taky dobré 106x44x12 mm. Líbí se mi zadní ocelový kryt, který telefonu dodává luxusní vzhled. Nokia trochu podcenila reproduktor, nezdál se mi moc kvalitní lehce šuměl, ale poslech na sluchátkách už byl lepší, pro náročné posluchače to stačit nebude, ale na poslech v metru, nebo v autobuse jsou sluchátka dostačující.

Velmi chytrá věc jsou diody, které Nokia umístila po stranách telefonu a upozorní vás při příchozím hovoru, nebo když vám přijde zpráva. Na horní straně telefonu je tlačítko pro vypnutí telefonu. Na spodní straně se už nachází klasický 2,5mm jack a mini USB konektor a zdířka pro nabíječku. Na levé straně se nachází akorát zvyšovač hlasitosti a dioda.

Na telefonu mi vadila klávesnice, protože se mi zdála zapuštěná a špatně se mi mačkala určitá tlačítka. Ale pětisměrná klávesa byla dobře provedená a její ovládání bylo příjemné.

Telefonu bych snad vytkl jenom absenci kamery pro video hovory a také absenci wifi, které by si takovýto telefon zasloužil. Nokia představila následníka tohoto modelu Nokia 6301, který právě ono wifi do své výbavy už dostal.

Já osobně bych si tento telefon nekoupil, protože jsem fixován na symbian, ale určitě mnohým uživatelům se tento telefon bude líbit a budou s ním velmi spokojení.

cena:5000kč

Žádné komentáře:

 

Make Money Online | Free hip hop Mixtapes